Bien bu yıl 27’ncisi düzenlenen UNICERA Seramik, Banyo, Mutfak fuarında üretici firma olarak, seramik ve vitrifiye ürünlerinde farklılığını ortaya koydu. 2015 yılı yeni seriler ilk defa bu fuarda yetkili satıcılar, sektör profesyonelleri ve nihai tüketicilerin beğenilerine sunuldu. Fuardaki en önemli gelişme 66’ ülkeye ihracat yapmakta olan BİEN Seramik’in uluslararası pazarda çok ciddi bir mesafe katetmiş olması. Beş gün süren UNICERA’ya ilgi büyüktü. Fuar boyunca ilginin yoğun olduğu BİEN standını binlerce
Devamını oku…
BİEN’DEN, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ TASARIM KULÜBÜ ÖĞRENCİLERİNE BİENAL TADINDA DESTEK Seramik sektörünün öncü firması Bien, Berlin’de bu yıl 12.si düzenlenen Design Campus Etkinliği’ne katılan Anadolu Üniversitesi Tasarım Kulübü öğrencilerini destekledi. Almanya ve Türkiye’den akademik bir çevrenin katılımıyla gerçekleşen etkinlik, genç Türk tasarımcıların Avrupa’da tanınması açısından önem taşıdı. Almanya ve Türkiye’den toplamda 12 üniversiteden öğrenci ve akademisyenin yer aldığı etkinlik 1 hafta sürdü. Etkinlik kapsamında öğrencilerin yetenekleri ve hayal güçleriyle tasarladıkları
Japonya’nın son dönemde yetiştirdiği en büyük mimarlardan biri olan Kengo Kuma, tasarımlarında betonu olabildiğince az kullanmasıyla, yerel malzemelere özen göstermesiyle ve geleneksel Japon mimarisini 21. yüzyıla uyarlamasıyla tanınıyor. 1954 Japonya doğumlu mimar, henüz 10 yaşındayken Kenzo Tange’nin 1964 Tokyo Olimpiyatları için tasarladığı binaları görmüş ve onlara hayran kalmış. Ancak her şey, 1990 yılına gelip de kendi mimarlık ofisini açmasıyla değişmiş. Kengo Kuma, birlikte çalıştığı ahşap işçilerinin de, en az beton
Bien, Usta Seminerleriyle Sektöre Fayda Sağlamaya Devam ediyor Bien, 2009 yılından bu yana Türkiye’nin pek çok şehrinde düzenlediği usta seminerleri ile hem ustalara eğitim veriyor, hem de onlarla fikir alışverişinde bulunarak iş kalitesini ve müşteri memnuniyetini artırmayı hedefliyor. Ustalar seramik seçmeye çalışan müşterileri yönlendirmede çok etkililer. Yaşamış oldukları tecrübeler doğrultusunda tüketiciyi uyarabiliyorlar. Ustalara ürünlerimizi ne kadar iyi anlatıp onlara ürünleri döşerken hangi konulara dikkat etmeleri gerektiğini belirttiğimizde, işçilik kaliteleri de yükseliyor.